GY.I.K

1. Mit jelent a flottakezelés?

A flottakezelő cég fix havidíjért teljes körű szolgáltatást nyújt gépjárműparkjának beszerzésétől kezdve az üzemeltetésig. A SimpleInvest-nél az alapüzemeltetéseken felül extra szolgáltatásokkal is segítjük Ügyfeleink gondatlan gépjárműhasználatát.

2. Mik tartoznak az alapüzemeltetésbe?

Szervizelés, biztosítás, gumiabroncs biztosítása, hozom – viszem szolgáltatás, csereautó szolgáltatás, 0-24 diszpécserszolgáltatás, 0-24 assistant szolgáltatás.

3. Mik tartoznak az extra szolgáltatásba?

Bérautó szolgáltatás, műholdas követőrendszer, üzemanyag kártya.

4. Hány autóval lehet a flottakezelést igénybe venni?

Már akár egy autó esetén is igényelhető.

5. Milyen fajta finanszírozásban tud segíteni a SimpleInvest?

Operatív lízing (tartót bérlet), pénzügyi lízing, visz lízing

6. Meglévő autóparkra is lehet flottakezelést igényelni?

Igen, a visszlízing keretein belül visszabérelheti autóit.

7. Miben és mivel tud Ügyfeleinek többet nyújtani a SimpleInvest a flottakezelés piacán?

World Wide Service szolgáltatás rendszerünk által kiterjedt kapcsolatrendszerrel tudjuk Ügyfeleink megannyi igényét kielégíteni. A SimpleInvest nem ismer lehetetlen kérést.

8. A SimpleInvest nyújtja-e Önnek a legolcsóbb flottamenedzsment szolgáltatást?

Előfordulhat, hogy létezik a SimpleInvest-nél olcsóbb flottamenedzsment szolgáltatás, azonban árainkat igyekszünk a piaci trendekhez és Ügyfeleink elvárásaihoz alakítani, a kiterjedt modul körben állandó kedvezményekre lehetőséget biztosítani.

9. Mennyi a legrövidebb idő, amíg a flottakezelés igénybe veheti?

Autóbérlés esetén minimum 12 hónapos szerződéskötés kötelező, üzemeltetés alkalmával megegyezés szerinti ütemezés lehetséges.

10. Maximális futamidő?

Tartós bérlet esetén 60 hónap, pénzügyi lízing esetén 10 év.

11. Az ország mely területén veheti igénybe a SimpleInvest flottakezelési szolgáltatásait?

Egész Magyarország területén, akár helyszíni kiszállítást is vállalunk.

12. Mikor és hogyan érhető el a SimpleInvest?

A SimpleInvest budapesti telephellyel rendelkezik, telefonon pedig a diszpécserszolgáltatásunknak köszönhetően a nap 24 órájában elérhetőek vagyunk.

13. Külföldi állampolgárok esetében is fordulhat e a SimpleInvest-hez?

Természetesen az ő megkeresésüket is szívesen fogadjuk.

14. Mely országokban veheti igénybe szolgáltatásainkat?

Cégünk flottamenedzsment szolgáltatását Magyarországon és Ausztriában veheti igénybe.

15. Lehetséges- e a gépjárműflotta külföldre való mozgatása?

Igen, a SimpleInvest külön írásos engedélye esetén.

16. Mit tartalmaz a flottakezelési díj?

A flottakezelési díj tartalmazza a gépjárművek fenntartási és használati jogát, szervízelését, adott évszakra való felkészítését, biztosítását, assistance szolgáltatás díját, és a kiválasztott extra szolgáltatásokat.

17. Fizethet-e devizában a SimpleInvest-nél?

A SimpleInvest euróban való fizetési lehetőséget is tud biztosítani.

18. Milyen biztosítási feltételekkel szolgáltatja a SimpleInvest flotta gépjárműveit?

KGFB, Casco és utas- poggyászbiztosítás, GAP biztosítás.

19. A flottamenedzsment díjon felül kell-e számolnia további extra költségekkel?

Normál használat esetén nem.

20. Kihez fordulhat baleset, műszaki hiba esetén?

Assistance szolgáltatásunk 0-24 óráig a flottamenedzsment keretein belül, a hét minden napján vállalja a balesetes vagy műszaki hibás gépjárművek mentését és szállítását az egész ország területén.

21. Ha korábban szeretne kiszállni a gépjárműből, hogyan teheti meg?

A Simpleinvest a konkrét esetet megvizsgálva egyedileg tesz javaslatot a konstrukció lezárására vagy átalakítására.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Copyrights © 2016 SimpleInvest  - Oldaltérkép